Rebecca

ö v e r r a s k n i n g
What a nice surprise!!
 
I förra veckan ringde jag till SOVA som vi har beställt sängen ifrån då vi inte fått reda på någonting om hur det gick med leveransen (brukar ta max två veckor). De på SOVA hade ingen koll och de sa att de hade haft strul med mejl-systemet veckan innan. De sa att jag kunde ringa denna veckan igen om det inte hade kommit upp något...
 
Igår ringde jag igen och då hade de fortfarande ingen information så de ringde upp leverantören i Norge. Ringde tillbaka till mig och sa att leverantören trodde att sängen skulle komma med i leveransen vecka 14. Då chansade SOVA på att de skulle ha sängen i vecka 15.
 
Lite tråkigt kände jag, det är ju trots allt ytterligare 3 veckor dit!
 
Och så idag då, en timme sedan ungefär. SOVA ringde upp och sa att de hade sängen på lager nu och att det bara var att komma och hämta ut den!! :D
 
Hur det har gått till har jag ingen aning om, så är det i alla fall. I ärlighetens namn bryr jag mig inte så mycket om hur det gick till, bara det att den faktiskt är klar för uthämtning är ju toppen! Så länge som den inte är skadad, dåligt gjord eller något sådant...
 
 
Denna säng står just nu i Skövde och väntar på att bli hämtad!
Dock i svart tyg och andra fötter...
Linda Lövberg Hjären

riktigt mysig säng, ser det ut att vara :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress