Rebecca

2a maj
Hej på er! Idag var jag i skolan för första gången på evigheter! Förra veckan så hade vi ju praktik och denna veckan har det varit självstudier samt 1a maj igår (tänk att det redan är maj, inte ens en månad kvar till studieuppehållet i tre månader, och en termin avklarad!!)! Idag var det seminarie som stod på schemat. 8.15-12 men min grupp var klar tio/halv elva. Därefter satt vi några stycken och småpratade och sedan körde jag till besiktningen för att se om det fanns någon Drop-in tid i Skövde. Vilket det inte fanns. Körde jag till Falköping istället. Inga tider där heller, men fick en tid bokad till imorgon!
 
Nu kom jag hem för inte så längesen. Jag ska ägna eftermiddagen åt att ringa samtal och betala räkningar. Egentligen hade jag tankar på att åka hemåt denna helgen (är ledig imorgon), men det ska bli kalas för Jespers syster imorgon så det får bli en annan helg istället. Kanske nästa... Då ska jag se till att träffa pappa som jag knappt har sett sen jag började plugga här uppe!! 
 
Men nej, nu ska jag äta. Hungrig som bara den!! Kram på er.
 
Ingen har väl missat nyheten om Bella och Odd förresten? Grattis till dem!
anniepiie

Låter som att du har fullt upp och att det går bra i skolan, kul!! :) SV: Jaa, på ons r jag ledig så måste ta tag i dedär med försäkringskassan... Åka dit och re lite med dom. hehe Ett godkänt är det viktigaste ju, du r så duktig med pluggandet, måste ju ha ett liv oxå och hinna med allt annat! ;) Visst är det skoj, att dom ska bli föräldrar, brukar läsa hennes blogg ibland! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress