Rebecca

Vecka 44
...och så var hemtentan inlämnad. Det känns skönt, visserligen så vet jag inte om jag har varit inne på rätt spår, om jag har skrivit/svarat så som de vill. Aja, det återstår att se om några veckor...
 
Denna veckan har min underbara syster varit här! Hon kom upp i tisdags, efter att jag varit ordentligt orolig pga. stormen och inställda tåg... Vi har tagit det mest lugnt. Tittat på tv och film. Jag har suttit med hemtentan såklart. Igår var vi och tittade på bio, Thor. Vi alla tre (syster, Jesper & jag) tyckte att den var bra!
 
Innan bion igår så ringde pappa och sa att han skulle komma upp idag. Ännu mera mys! Han lär komma om ungefär en timme. Så glad! Det var ju ett tag sedan vi träffades, plus att pappa inte varit här än.. :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress