Rebecca

Rudolph the Red-nosed Reindeer
Jag har tänkt på det flera gånger tidigare, och nu dök det upp igen... Vi har ett stort täcke på 220x220 cm, med andra ord behöver vi även stora påslakan. Problemet är att det inte finns lika många påslakan som är i den storleken, jämfört med mindre storlekar. Nu när jag tittade på såna saker så hittade jag ett jättegulligt påslakan med tillhörande örngott som jag gärna hade velat ha till jul... Men - det finns ju inte i "vår" storlek. Tråkigt tycker jag! Det finns massor med söta eller fina påslakan, men vi kan inte ha dem. Så typiskt!
 
Detta hittade jag på Ellos, i en härlig bild med överkast samt kuddar i pälsimitation...
På kudden står en del av "Rudolph the Red-nosed Reindeer"!
Fatma

så snyggt tryck!


Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress