Rebecca

Kräftor
Efter en lugn kväll i soffan är det nu dags att gå och lägga sig. Imorgon börjar jag klockan 8.15 vilket innebär att jag ska ta tåget vid 7.25. Tidig morgon med andra ord. Sedan går vi i skolan enda till klockan 17. Så en lång dag är vad vi kommer ha!
 
Ikväll har vi tittat på Hawaii five-0 och ätit kräftor. Mumsigt värre. Innan tyckte jag inte om skaldjur, men efter att jag träffade Jesper har jag lärt mig att äta det. Jag tycker att både räkor och kräftor är supergott. Dock kan resten av skaldjuren kvitta för min del. Nä, nu ska jag gå och göra vid mig. Godnatt!
 
Bild lånad från systembolaget ...
anniepiie

samma här, kräftor och räkor mums men resten vet jag inte... :P SV: Jag har haft superkul och tunnelbanan är verkligen inte så krånglig som man kan tro när man väll sätter sig in i systemet! :) Gick strålande!! Men va härligt att det har gått bra med jobbet, har aldrig jobbat nattpass, duktig du är!!! Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress