Rebecca

25 november 2014
Nu är jag nog nöjd för idag. Även idag har jag inte känt för att hålla på med uppsatsen, men det har ändå gått lite bättre än igår. Det började med natten mellan måndag-tisdag, då var jag hyfsat effektiv, sedan har det fortsatt under dagen. Lite sämre ikväll men den senaste timmen har jag knåpat ihop lite text i alla fall. Allt är nu påbörjat.
 
Bakgrund. Problemformulering. Syfte. Metod. Resultat. Diskussion.
 
Nu tycker jag nog att det är dags att sova. Förhoppningsvis orkar jag upp i någorlunda vettig tid imorgon så att jag hinner skriva något mer, eller åtminstone fila lite till på texten. Senast vid fem ska uppsatsen skickas in som den är just då. Inför fredagens handledningsseminarium.
 
Vid tre ska jag ha ett möte med en studievägledare inför nästa hösts uppsatsarbete - då examensarbetet på C-nivå! Jag har varit på två möten tidigare med andra personer angående det, jag försöker få ihop så mycket information om det som möjligt. Mer information om detta kommer troligtvis, men det handlar i alla fall om utlandsstudier.
 
//Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress