Rebecca

16 - 09 - 14
Nu har det varit tyst här ett tag, men det är kul att ni ändå är några som tittar in här varje dag. Inga mängder men några stycken i alla fall. Vilka är ni? Är det bara folk jag känner eller är det någon okänd också? :)
 
I alla fall. Skolan har kört igång för fullt. Förra veckan var det långa dagar varje dag. Dock så hade vi den sista föreläsningen i fredags (för de kurser vi läser just nu). Framöver har vi bara seminarium, VFU (alltså praktik), några inlämningsuppgifter, en hemtenta och tre salstentor. Så det är att göra ändå. Men det är lite lättare att bestämma över sin tid själv!
 
Idag hade jag bara skola mellan 11 och 12, då ett kort litet seminarium angående filmen Temple Grandin. Utöver det har jag suttit och skrivit på hemtentan, haft kör och varit en kort sväng och firat Johan (Jespers pappa) som fyllde år idag.
 
Fast att jag inte lagt massor med tid på hemtentan har jag ändå kommit en relativt bra bit på den. 1.5 sida ungefär, totalt får den max vara på 3 sidor. Alltså ingen stor. Har två frågor kvar att svara på, analysera och diskutera. Fortsättning imorgon antar jag. Nu är det dags att sova, imorgon sätter skolan igång vid 9 med ett dokumentationsseminarium. Kram och godnatt!
 
anniepiie

Härligt att det går bra med skolan och plugget! :) Paris vill jag också åka till! :) Mamma fyller år i mars men hon ville jättegärna åka till London en sista gång igen så dit ska jag igen. hahah Men Paris eller New York ska jag till nästa gång vi bokar!! :) Har ju förhoppningsvis många år kvar så resa till andra länder hinner jag nog med! ;) hihi Nää, jag har inte ändrat mig.. Har inte spelat the sims så mkt som jag trodde att jag skulle med det nya.. Kul att skapa nya mskor och hus men själva spelet är inte speciellt uppdaterat. snarare tvärt om, kan inte följa med till jobben och staden är alldeles för liten osv.. :P Ha en fortsatt bra söndag nu!! :D Kram

J E N N I F E R

åh vad fin du är!

Liborius

hoppas du har en grym helg:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress