Rebecca

Den sista tiden och en massa födelsedagar
Dagarna går och går. Sedan sist har jag hunnit med en dag med dykning, 1.5 mysig vecka i Skåne, middag med kompisar, vara med på ytterligare en dag med dykning (denna gång dök visserligen inte jag) och födelsedagsfirande för Jesper.
 
I Skåne umgicks jag med mina familjer, jag träffade en gammal kompis (Emelie från grundskolan, vilket var hur mysigt som helst), och så träffade jag och min syster även våra "bröder" Oskar och Petter. Åkte motorcykel. Vi firade även min mormor och morfar. Jepp, vi hade några väldigt bra och mysiga dagar!
 
I fredags kom några vänner hit och åt god mat. Dels på grund av att J fyllde år dagen efter. På lördagen gick vi upp tidigt, jag ordnade lite födelsedagsfrukost till honom och sedan åkte vi till västkusten där det var dags för en heldag med dykning på agendan. Som sagt dök jag inte, men jag var med ute i båten och tog lite foto och sådär. På söndagen kom J's familj hit, plus hans mormor och farmor och åt middag och tårta.
 
Nu i veckan har jag inte gjort så mycket. Jag har ägnat lite tid åt uppsatsen, men jag kommer inte riktigt igång eftersom att jag inte har något material att jobba med än så länge. Jag har även fixat/planerat lite examen. Varit och lämnat blod, ätit lunch med två klasskompisar och varit i badhuset och tränat.
 
Imorgon är det dags för kalas igen. Denna gång är det två av Jespers kusiner som ska firas. En som fyller 10 och en som fyller 20. På lördagen är det höstfest med dykklubben och på söndag fyller J's farmor år så då blir det fika och middag.
 
Det är mycket födelsedagar just nu!! Min morfar fyllde år den 21/9, Oskar den 27/9, min farmor den 29/9, min morbror den 1/10, Jesper och min kusin den 3/10, J's ena kusin den 5/10, J's andra kusin 8/10 och hans farmor den 11/10. Sen är det några till innan och efter.. Plus att det vilken dag som helst kan komma en liten bebis på J's sida. Helt galet! Och väldigt svårt att hinna med allas födelsedagar, speciellt när det är ungefär 40 mil mellan mina släktingar och hans släktingar.
 
Kram och godnatt.
anniepiie

åhh så mysigt med en bebis. Men som sagt 40 mil är en bit... Du har fullt upp hör jag med födelsedagar m.m Skåne är så fint. Jag har alltid velat åka motorcykel eller kunna köra (om jag hade kort) Så himla härligt verkar det. :D Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress