Om mig

Jag är en tjej som för 19 år sedan såg världen för första gången. Eller, nja, världen kan vara att överdriva, men i alla fall en förlossningssal på sjukhuset i Kristianstad. Kvällen den 15 december 1992. Nu står jag här, några flyttlass, resor och mycket mer kunskap senare, med massor av upplevelser och minnen i bagaget! Den 10e juni 2011 tog jag studenten från NTI Gymnasiet i Lund där jag gick Media/Samhäll med inriktningen Grafisk Kommunikation.

Som ni kanske har förstått vid det här laget så bor jag i Skåne, dock så har jag min pojkvän bosatt lite utanför Skövde i Skaraborgs län. Vi träffades för första gången den 20de december 2008 och sedan dess har vi varit tillsammans. Visst har det varit krångligt ibland men det är bara att ta sig igenom det, det är sånt som gör att man kommer närmare varandra! Jag älskar honom lika mycket nu som när vi först träffades, om inte mer... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback