Vecka 5

På projektarbetes-tiden igår pratade jag och Stephanie mycket om marknadsföringen, vi började skissa på en affisch som ska sättas upp i bland annat Staffanstorp, inne i Lund på St. Lars-området och på skolan. Jag har även hållit på med evenemanget på Facebook, jag har inte börjat bjuda in folk ännu men jag har skrivit lite under "Mer info"...

Igår pratade jag även med Tobias om olika utgifter som vi kommer ha, såsom ramar, papper & framkallning, och om detta är något som skolan kan bidra med. Tobias sa att vi så snart som möjligt ska lämna in ett kontantförslag (heter det så?), där vi skriver upp alla utgifter som vi beräknas ha, till Martin och så får han överväga detta.

Jag och Stephanie pratade även om vilka klockslag fotoutställningen skulle äga rum. Som förslag hade vi 17.00-20.00, detta ska jag prata med min mamma om - det är ju hon som äger lokalen. Jag berättade även för Stephanie om ett förslag som mamma har kommit med, att vi kan ha ett "öppet vernissage" under lördagen och söndagen, mellan 13 & 17, då folk kan komma och titta på våra foton. Även dessa tider ska jag prata med min mamma om.

Vi pratade även om hur många bilder vi skulle ha och vi kom fram till att det nog var lagom med ungefär 15 bilder var.

Påbörjat förslag till affisch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0