Rebecca

Söndag
Då var det alltså söndag igen. Men det är inget tråkigt med det (om man bortser från att det är lite surt att lämna pappa), det är ju inte skola imorgon! Det är ju lov, påsklov!

Gårdagen var i alla fall bra, gästerna kom runt 16, då blev det lite "mingel" och sedan var det mat runt halv sex. Sedan blev det återigen lite prat innan efterrätten - tårta och kakor, gott gott, dock smakade jag bara tårtan så jag hoppas att farmor lämnade kvar kakorna! Efter efterrätten någon gång åkte mina kusiner och farfar hem, farmor, faster och hennes man stannade kvar över natten.

Idag då, vi vaknade för några timmar sedan, men har mest tagit det lugnt. Kom från duschen för kanske 30 minuter sedan, det var även då som de kvarvarande gästerna åkte hem. Just nu är pappa och Jesper ute och meckar med hans (Jespers) bil eftersom att det är något strul med vindrutetorkarna. Under tiden skulle jag borsta håret, så jag får väl gå och göra det nu snart. Ville bara få upp ett litet inlägg!

Nu ska jag gå och fixa mig, sedan blir det frukost/lunch.
Kram!

Ps. Bilden kommer upp vid ett senare tillfälle! Har inte haft tid till att lägga in den på datorn.
Anonym

söt blogg :)

Louise

hur e de idag?:)

Joline

hej, vill du vara med på veckans blogg??

Läs reglerna på min blogg! :D

Appe

Älskar dig sötnos <3



Vill vara ditt berg du kan luta dig emot ;) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress