Rebecca

00:24
Nu är mina två veckors ledighet över, imorgon är det dags att bege sig av mot högskolans värld igen. Under dessa två veckor har jag hunnit med en del. Under de första dagarna var min mamma och syster här, vi var bland annat i Hjo, på Skara sommarland och i Skövde. Därefter åkte jag och Jesper till Kreta, Platanias, i en vecka. Vi låg vid stranden, hyrde bil och körde runt, snorklade, tittade på Knossos och arkeologiska museet och så vandrade vi i Europas längsta ravin - Samaria. Den är 13 km lång, och totalt blev vandringen på 18 km. Helt galet vad långt!!! Vi kom hem därifrån i torsdags och i fredags åkte jag ner till Skåne. Var några svängar hos mamma, var hos pappa och meckade bil, firade Melina, var en kort sväng på Malmö festivalen, och idag var vi på IKEA och handlade. Nu kom jag upp till lägenheten och Jesper för 2 timmar sedan, dags att sova. Imorgon är det som sagt dags för skola igen, som tur är börjar jag inte förens 14.15. Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress