Rebecca

07.33
Tidig morgon. Sitter på tåget nu. Trodde att jag skulle vara tröttare än vad jag är. Det kommer väl om några veckor när man börjar bli lite trött på det hela och bara vill vara ledig. Hur lång tid det tar vet jag inte. Kan vara allt från bara någon vecka till många veckor - månader. Ska jag vara ärlig tror jag främst på det förstnämnda. Kanske inte att jag är supertrött på skolan i sig, mer att den insparade energin är slut. Det känns som att det brukar vara så.
 
Annars då ... idag har vi som sagt en heldag i skolan. Hela förmiddagen läser vi psykiatri och hela eftermiddagen läser vi psykiatri.  Först med patofysiologisk inriktning och sedan med omvårdnads-inriktning. Denna terminen är psykiatri en stor del av de första kurserna. Sedan kommer vi läsa om lite andra sjukdomar som MS och diabetes. Psykiatri, endokrina sjukdomar, farmakologi och lite annat smått och gott. Kram på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress