Rebecca

7 november 1923
 
Idag har några extra tankar gått till min farfar. Idag skulle han ha fyllt 91.
 
Jag har tänkt på honom - farfar, men även på farmor och på övriga familjen - pappa, min syster, mamma, min faster, hennes man och kusinerna. Så många fina människor jag har runt omkring mig! Och vad jag saknar farfar!
 
Det är snart två år sedan han försvann härifrån. Tiden har gått oerhört snabbt. Jag har börjat inse att han inte finns här längre, men samtidigt blir det inte ordentligt påtagligt förens jag är uppe hos farmor och kusinerna. En person som brukar finnas där saknas!
 
Ikväll ringde jag hem till farmor för att prata med henne. Jag har ju lite svårt för att komma och hälsa på, men jag tyckte att jag åtminstone kunde ringa. Hon blev väldigt glad. Berättade att hon och min faster varit vid graven idag, imorse. Jag hade också velat vara där idag, men det får ju bli en annan gång.
 
Istället har jag tänt ljus här i lägenheten och skänkt några extra tankar på farfar, och resten av släkten som sagt.
 
Jag älskar dig farfar, även om jag inte sa det när du levde, men - det gör jag! ❤️️
anniepiie

Vilket fint inlägg.♥ din farfar vet nog om att du tyckte om honom ska du se! :)Jag saknar min farmor och faster varje dag. Dog alltför tidigt enligt mig.. SV: jaa, det var tufft, men nu hoppas jag att jag får ett nytt jobb! :) Fast om inte så trivs jag ju på mittnuvarande också. :) Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress