Rebecca

Stockholm
Sedan jag sist skrev har jag även hunnit med en snabb tripp till Stockholm. Där var det dags för ännu mer fotboll. Denna gång Sverige-Ryssland. 1-1 blev slutresultatet, om jag inte minns fel, men ingen Zlatan - som vanligt. Det var tredje gången som vi åkte för att titta på honom (bland annat), utan att han är med. Första gången var i Barcelona, första matchen efter att han flyttat därifrån, andra gången var Paris och nu var det som sagt landskampen mot Ryssland. Då två senaste var på grund av skada, hälen. Vi får väl se ifall vi hinner se honom innan han pensionerar sig från fotbollen. Jaja, nu var det inte det jag skulle skriva om. Stockholm, en kort tripp, torsdag-fredag. Tittade som sagt på fotboll på torsdagen och på fredagen åkte vi ut till Tekniska muséet. En snabb liten visit på stan också, på vägen tillbaka till hotellet från muséet. Jag köpte dock ingenting ...
 
Innan matchen, Zlatan fick ett pris (storbildsskärmen).
anniepiie

Så himla typiskt att han inte spelar!! Men en häftig upplevelse att vara där iaf och se honom! :D Hoppas att du har haft en finfin helg vännen! :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress