Rebecca

Dag 3 i New York || Shopping och bio

Dag tre...inte så mycket att skriva om den dagen faktiskt. Den mesta tiden gick åt till shopping. Om jag inte missminner mig fick jag med någon kasse från Victoria's Secret, någon från Pink (också en slags VS-butik) samt ett par jeans från Levis.

På kvällen blev det middag på Hard Rock Café och sedan bio! Middagen på Hard Rock Café blev väl inte min favorit-middag under resan. Satt där och funderade på vad jag skulle äta. Egentligen är jag nog mest för olika sallader, typ ceasarsallad, men jag hade ätit det så mycket så tyckte att det kanske var tråkigt att äta ytterligare en gång. Istället blev det kyckling. En halv kyckling. Det kom in, och jag som egentligen inte är 100% förtjust i att äta kött alla gånger blev helt kall inombords när jag fick in den där. Där man verkligen såg att det hade varit ett levande djur. Ben och vinge. Usch... Jag vill inte tänka på att det har varit något levande, även om jag såklart vet om det. Jesper fick fixa till det, skära ut köttet, så fick jag i alla fall i mig lite mat! Låter det löjligt, ja kanske, men innerst inne vill jag nog vara vegetarian!

Jaja, nog om det. Efter middagen var det dags för bio. Vi köpte mellan-läsk och popcorn. Jäklar vad stor läsken var. 1 liter! Den andra familjen som vi var där med, Jespers sysslingar, köpte en stor läsk, 1.5 liter var den. Helt sjukt, vi tog bilder på de där stora!

Filmen vi såg var The Monuments Men. Det har jag redan skrivit om så jag behöver kanske utveckla det så mycket mer än så ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress