Rebecca

14/
Hej på er! Klockan är tre på natten och jag borde sova. Men nej, sånt strunt håller inte jag på med. Istället håller jag på att mixtra med telefonen. Föra över alla mobilbilder till datorn så att jag sedan kan säkerhetskopiera den och uppdatera från 7.0.3 till 8.4.1. Den där telefonen är varken säkerhetskopierad eller uppdaterad på hur länge som helst. Nu är nog alla bilder överförda, men jag får alltid lite smått panik när jag ska göra sånt här då jag är rädd för att någonting ska försvinna. Samtidigt säger jag till mig själv - om något försvinner kommer jag absolut inte märka detta, jag har trots allt nästan 6000 bilder på telefonen.
 
Jag hittade en söt bild på mig och J från Elafonissi (Kreta) förra året.
 
För övrigt händer det inte mycket alls. Dagarna ägnar jag framför TV:n, tråkigt nog. Jag väntar på att skolan i Sydafrika ska höra av sig och säga att det är okej att jag utför min studie - kandidatuppsats - "hos" dem. Egentligen borde jag ägna dessa dagarna (när jag ändå inte kan hålla på med uppsatsen) åt att plugga inför NKSE-tentan som är i november, men usch och fy - jag vill inte!
 
Ikväll har J och jag varit i badhuset och tränat på att backa. Jepp, ni läste rätt - att backa. Det är en sak som kan vara bra att kunna när man håller på och dyker. Ifall man simmar in någonstans där det är trångt och där man inte kan vända sig om. Jag gjorde en längd, eventuellt 1.5, J gjorde 14, men jag var inte särskilt fokuserad och höll på med lite annat. Men - 1 längd är en längd mer än vad jag hade gjort tidigare, dubbelt så mycket - alltså 100% mer.
 
Imorgon ska jag ta mig i kragen och göra något nyttigt här hemma. Jag ska tvätta. Tvättkorgen är överfull så det börjar verkligen bli dags. Lägenheten är även i behov av en riktig storstädning, finns det någon som har lust att komma och hjälpa mig? Det vill jag inte ta itu med själv.
 
Kram och godnatt! 
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken härlig bild på er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress