Rebecca

sådana där utkast
Jag gick igenom gamla inlägg som är sparade som utkast. Sådana inlägg som inte är redo att publiceras ännu. Lite London, lite presenter och så det som berör ... farfar. Två inlägg som jag skrev inte så långt efter att han gick bort. Det är över 2.5 år sedan nu. 7 januari 2013, bara dagar innan jag började resan till att bli sjuksköterska.
 
Jag läste igenom de två inläggen som jag skrev då. De berör. Jag saknar honom. Är jag redo för att publicera inläggen? Jag vet inte.
 
Något jag verkligen borde göra är i alla fall att spara ner inläggen till datorn för att säkerställa att de inte försvinner. Om det skulle hända vet jag inte vad jag skulle göra ...
 
Jag älskar dig  Du finns med mig varje dag  Hoppas att du har det bra ♥ Tack för allt du har gett mig
 
Och ja, utbildningen har gått galant!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress