16 februari

Några dagar har gått sen sist och jag har faktiskt hunnit göra en hel del saker. Idag skickade jag iväg ett mejl till ett företag som bland annat framkallar foton, jag frågade hur mycket det skulle kosta att framkalla 30 stycken bilder hos dem i storleken 30x45, matt papper. Jag har även börjat skriva ett kontantförslag som förhoppningsvis blir klart imorgon, om den blir det tänkte jag lämna in den till rektor Martin.

Sedan har jag även gjort klart affischen, så imorgon ska den skrivas ut. Vi hade tänkt skriva ut den i 9 stycken A3 + några små A4or.

Sedan har det även hänt en liten sak på facebook, jag la upp affischen som en "visningsbild" till evenemanget.

Idag fick jag även Stephanie till att prata lite också. Vi pratade om hur stora vi tyckte att fotona ska vara, hur vi ska använda oss av ramar, vad vi ska ha för tilltugg under fredagen och vad vi tyckte om inträde/frivilligt inträde/köpa fotografierna.

Tyvärr så har jag inte skrivit ner exakt allt som jag har gjort sedan sist, men jag tror att detta är allt. Det är eventuellt något litet till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0