17 februari

Idag gjorde jag klart kontantförslaget och imorgon ska jag skicka in det till Martin. Dessutom så började vi skriva ut affischer, tyvärr så hann vi bara skriva ut tre stycken (A3or) men två av dem är redan uppsatta! En på skolan och en i min mammas lokal, så att hennes kunder också får se det, så att de förhoppningsvis blir intresserade av att komma och titta.

Dessutom så har jag och mamma bollat lite idéer de senaste dagarna. Bland annat om var i Staffanstorp man ska hänga upp affischer, och hur långt innan. Jag har bestämt mig för att hänga upp en på CityGross och en på biblioteket, om man bortser från att jag redan hängt upp en i lokalen där vi ska vara. Idag pratade vi även lite om hur man kunde hänga upp fotografierna + lite idéer till utformningen av utställningen - så att alla bilder får plats och sådär.

Förslag som fiskelina, tavelkrokar och häftmassa (enbart på en av väggarna) kom upp som förslag på hur man kan hänga upp fotona...

En liten, liten bild på en tavelkrok lånad HÄRIFRÅN!
Det är en sådan krok som vi (i första hand mamma) menar, som kan sättas på baksidan av Cellpannå-plattorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0