Då var det gjort!

Sådär! Då var det gjort då. I fredags och i lördags slogs portarna upp för mitt & Stephanies projektarbete, fotoutställningen. Hela torsdagen gick åt att förbereda, likaså ägnades det några timmar på fredagen åt att fixa och dona. Ställa ut gatuprataren, ställa iordning bord, lägga fram tilltugg, fixa musik och lite annat smått & gott. Allting var perfekt!

Den första gästen trillade in redan vid tre, min morfar hade varit i Lund och tänkte att han kunde passa på att köra inom en kort stund när han ändå var så nära. Sedan dröjde det 2 timmar innan folk kom dit på riktigt (det öppnade ju inte förens 17). Pappa, min syster, farmor, faster & kusin. Följt av våra grannar, vän till mamma + familj, mormor, andra morfar, någon mer vän till mamma och så Johan... Mamma och Jesper hade varit där redan innan.

På lördagen var bara jag där eftersom att Stephanie tyvärr inte hade någon möjlighet att komma. Men det gick bra ändå, dagen gick fort. Ytterligare några personer kom och tittade.

Allting gick jättebra tycker jag. Jag lyckades även få sålt några bilder. Det kom ungefär 30 personer totalt. Släkt och vänner. Men jag var lite lätt besviken, INGEN från skolan kom dit och tittade. Det förstår inte jag riktigt, det är trotts allt ett skolarbete. Ett skolarbete som även ska betygsättas, hur ska det gå om ni inte får se resultatet (jag vet att resultatet inte är det mest betydelsefulla i denna kurs, men ändå)...

Bilder kommer i alla fall, dock inte nu, jag har inte hunnit lägga in dem på datorn än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0