Saker som ska göras i veckan:

- Jag ska prata med Tobias om torsdagsförmiddagen vecka 12. Om jag och Stephanie kan få vara i lokalen och förbereda inför utställning.
- Titta på Stephanies bilder.
- Prata med Martin om budgeten.
- Skicka en beställning på fotografierna.
- Skriva ut A4orna.
- Sätta upp affischer, och skicka iväg två A4or som inbjudan till farmor & farfar och mormor.
- Visa A4an med bilder + pris för Sandra.
- Helst köpa cellpannå-plattor.

Det känns som att jag och min mamma pratade om mer saker idag, som vi borde kolla på innan utställningsdagen. Men just nu kan jag inte minnas mer saker som måste göras... Utöver detta så finns det ju småsaker kvar att fixa, t.ex. köpa in tilltugg, men detta väntar vi med till samma vecka som utställningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0