17 december.

Idag var inte Stephanie i skolan så jag fick diskutera lite med mig själv och skriva ner vad jag tycker om vilka vi ska bjuda in (och hur vi ska bjuda in dem), och även budgeten - vilka pengar vi får in och vilka som går ut till material.

De personerna som jag kunde komma på på rak arm är våra familjer, min pojkvän, lite släkt, lärarna och några kompisar. Dessa kan man säga till själv. Sedan tänkte jag även att man kan starta ett "öppet" evenemang på facebook där man kan bjuda in sig själv.

Tidigare har vi även pratat om att göra affischer som vi sätter upp på stan. Var exakt vet jag inte, men jag tycker att man ska sätta upp några i Staffanstorp i alla fall, just för att fotoutställningen kommer äga rum i Staffanstorp.

Budgeten då. De vi kan få in är från t.ex. inträde och att vi kan sälja fotografierna som vi tagit. Exakt hur mycket inträdet/bilderna ska kosta har jag inte kommit fram till än.
Pengar ut kommer gå till material, såsom ramar och fotopapper, och även något litet tilltugg under utställningen.

För någon vecka sedan pratade vi även om att vi skulle prata med skolan/Martin angående om de kunde sponsra med pengar till antingen ramarna eller foto-pappret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0