tidsplan

Jag pratade med Sandra idag om vad jag hade för tankar och mål med projektarbetet. Hon bad mig även att skicka våran projektplan. Eller, ja, de datum som vi satt upp som mål, då vi vill vara klara med de olika delmomenten. Mejlet är skickat nu, men även här kan ni läsa det:

"Hej Sandra, här är de olika datumen som vi har bestämt, då vi hoppas kunna vara klara med de olika delmomenten:

25e mars (fredagen vecka 12) - Utställningsdagen, tidigare den 1a april men det passade bättre för min mamma att ha den veckan innan.

Vecka 4 - bilderna färdigtagna. Självklart behöver inte bilderna vara helt färdigtagna denna vecka då vi har satt upp ett antal veckor åt redigering.
Vecka 9 - bilderna färdigredigerade.
Vecka 11 - bilderna utskrivna.

Vecka 5 - börja med marknadsföringen. Självklart kan man börja med marknadsföringen innan om man känner att man har tid.
Vecka 9 - marknadsföring klar, uppsättning av denna.

Jag hoppas att tiden räcker till för alla delmomenten.
Jag tror att jag inte missat någonting, hälsningar Rebecca."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0