15 februari

Sen sist har jag fortsatt hålla på med facebook-evenemanget -jag har bjudit in massor av människor. Dessutom så har jag idag gjort klart två förslag på affischer som jag ska visa Stephanie och så får hon säga vad hon tycker om dem! Om hon gillar dem, och vi väljer en av dem, så kommer de att sättas upp som bild på facebook-evenemanget + att vi ska skriva ut och sätta upp dem på lite olika ställen (skolan, i Lund & i Staffanstorp) i A3. Dessutom så har jag tänkt att man skulle kunna använda dem till inbjudningar som man skickar ut till personer som inte har facebook, som man "speciellt" vill bjuda in.

Utöver detta så har jag gjort upp ett litet schema över vad som ska försöka hinnas med dessa veckor innan fotoutställningen. Och detta är det som jag vill ha gjort denna veckan:

Vecka 7
- Affischen klar
Skriva ut & sätta upp
Lägga ut som bild på facebook

- Kontatförslag
Mejla Mattsons om framkallning
Ramar
Tilltugg
Helst lämna in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0