28/2

Hej! Dagen har bara börjat och jag har redan hunnit göra lite saker inför utställningen. Två saker närmare bestämt, och båda har med fotona att göra. Först satt jag och tittade igenom alla bilderna för att välja ut vilka två bilder som skulle bort. Jag skrev ju att jag hade valt ut 17 bilder för några dagar sedan, men att jag behövde skära ner det till 15... Nu är det klart! Dessutom så har jag suttit och redigerat alla bilderna lite. Detta gick ganska fort eftersom att jag inte vill ändra massor i dem, det jag vill fixa till är nästan alltid bara kontrasterna. Jag gillar när det är kontraster i bilder - oftast i alla fall!

Senare idag hade jag även tänkt visa en vägbeskrivning som jag gjorde för ett tag sen för mamma, så att hon kan se om allt stämmer och sådär. Sedan ska jag lägga upp den på facebook-evenemanget!

Imorgon kommer förhoppningsvis Stephanie till skolan och då hade jag tänkt visa mina bilder för henne, och se hur långt hon har kommit. Någon gång i denna veckan så ska vi även skicka in bilderna till Mattssons i Lund, så att de blir framkallade!

Förhoppningsvis har vi även fått svar från Martin, så att vi kan börja beställa hem allt som ska beställas hem (främst cellpannå-platorna), kanske ska man även vänta på hans besked innan man framkallar bilderna så att man vet att priset är okej? Visserligen så tror jag inte att man kan få 30 bilder som är i storleken 30x45 cm så mycket billigare än vad vi får hos Mattssons... Jag har pratat med dem och fått priset rabatterat! Detta pratar jag med Sandra om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0