liten update

I helgen har jag ägnat lite tid åt de där dokumenten som jag skrivit om (A4 med bilderna, beställningstalongen & prislistan), nu är dessa klara och jag hade tänkt skriva ut dem idag när jag får tillgång till MAC-salen. Just nu har de en lektion där inne, den är slut vid tolv och då kan jag sitta där en stund.

Jag har även bestämt att det där "öppna huset" som jag/vi tidigare skulle ha på lördagen & söndagen ändras till att enbart vara på lördagen. Mycket på grund av att Stephanie inte kommer på mer än fredags-kvällen. Jag känner inte riktigt att jag ska ägna min enda lediga tid till ett arbete som vi båda ska vara med på och att det sen bara är jag som kommer! Hoppas att ni förstår min tankegång. Jag hade en lång diskussion med min mamma igår om detta, det är mycket lättare att hålla den diskussionen verbalt än skriftligt...

I alla fall så har jag börjat gå ut med denna information. Jag har skrivit det på facebook, och stryckt över "& söndagen" på de affischerna som jag hittills har kommit åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0