Rätt bra koll nu tror jag!

Härligt! Idag har jag fixat bilderna, för en stund sedan så skickade jag iväg en beställning till Crimson i Stockholm som framkallar bilder. Jag har även pratat med Tina om budget, imorgon ska jag gå till henne och hämta ut pengar eftersom att jag hade tänkt åka in till Malmö på lördag och hämta ut min balklänning (det har inget med saken att göra). Då hade jag tänkt slå två flugor i en smäll och åka till Matton och köpa cellpannå-plattor.

Jag har även fortsatt att skriva på det där A4-pappret med alla mina foton, plus text, allmänna vilkor och sponsorer. Så även den är i stort sätt färdig också, men jag väntar med att skriva ut detta eftersom att jag kanske kommer på något som ska ändras + att det kan vara jobbigt att hålla reda på alla dessa papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0