vecka 9.

Idag på projektarbets-tiden satt jag och skrev ut de sista A3-affischerna. Mer än så hann jag inte, det försvann en hel del tid innan eftersom att vi skulle gå igenom hur projektrapporten ska se ut.

Tidigare i veckan så har jag lagt upp den där vägbeskrivningen på facebook-evenemanget.

Jag har även pratat med Sandra och hon sa att jag kunde ändra lite på färgen på texten "i havet" på affiscen. Så den ändrade jag till vit. Sandra kom även med ett förslag som hon brukar använda sig av när hon har utställning. Att göra ett A4 med alla bilderna i ett litet format, med eventuella namn & priser, så att besökarna kan förbereda sig lite på vad de kommer se... Detta har jag också börjat på, jag har även sagt till Stephanie att hon ska göra det och jag hoppas att hon kommer ihåg det!

Två saker som inte har gjorts än är framkallning av foton + beställning av cellpannå-plattor. Detta pga att vi inte har fått något besked från Martin än (om vår budget) och sedan har jag inte heller fått se Stephanies bilder. Jag vet inte om hon är helt klar med dem än!

Lite saker är klara i alla fall:
- Mina bilder. Färdigtagna och redigerade.
- A3-affischerna. De ska bara hängas upp.
- Facebook-evenemanget.
- Inbjudningar "gjorda" av mig, via mejl.

Kanske något mer...

Saker som är kvar är:
- Framkallning.
- Cellpannå-plattor.
- Upphängning av affischer.
- Utskrivning av A4-affischer.
- Det där A4-pappret med bilder, namn och pris.
- Köpa tilltugg.
- Fix i lokalen.

Jag tycker att jag har koll på detta nu, men visst - det finns fortfarande saker att göra! Hoppas att vi får beskedet från Martin snart, och så hoppas jag att Stephanie är klar med sina foton.

Vägbeskrivning + ny version av affischen (klicka på bilden om ni vill se större bild).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0