Vi är på gång...

Igår så fick jag hem en avi på att bilderna hade kommit fram till Staffanstorp, så när min pappa kom så åkte vi till ICA och hämtade ut dem. Jag kan bara säga att de är riktigt fina! Idag så åkte vi två in till Malmö och handlade på Matton, cellpannå-plattor, det var lite strul med faktura-adressen men det löste sig, de skulle kolla på det på måndag. Jag fick i alla fall ut plattorna så nu är även det fixat, vilket känns riktigt, riktigt bra!

Nu har jag lite smågrejor kvar. Jag ska skriva & skriva ut några dokument som jag ska använda mig av på utställningen. Ett A4 med alla bilder på + en liten hälsning, "allmänna vilkor" och sponsorernas loggor (denna är jag i princip klar med). Jag ska även skriva ut en prislista för dem som vill efterbeställa foton. Dessutom så ska jag göra en liten beställningstalong där jag skriver upp vilken bild folk vill ha, i vilken storlek + namn, adress och telefonnummer, och såklart vad de ska betala!

Utöver detta så är det fyra saker kvar. Köpa tilltugg (vecka 12). Hänga upp bilderna och fixa i lokalen. Utställningen. Och sist, men inte minst, skriva projektrapporten!

Fotografierna och cellpannå-plattorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0