Projektarbete - fotoutställning.

Anteckningar vecka 35.

Idag pratade jag och Stephanie om lite olika teman som man skulle kunna ha på fotona till utställningen. Tillslut bestämde vi oss för att ta olika naturbilder, vi sa även "think outside the box", med andra ord så behöver det inte vara enbart inzoomningar på fina blommor, istappar när det börjar komma och liknade. Det kan även vara andra saker, men det kommer vi fördjupa oss mer i senare.

Utöver temat satte vi ett datum på när vi hoppades kunna ha vår utställning. Vi funderade lite på fredagen vecka 13, den första april. Så att vi sedan har lite tid på oss att skriva en projektrapport, och även ha mycket tid till fotografering och marknadsföring. Men detta ska jag kolla på till nästa gång, jag ska höra med min mamma om lokalen är ledig det datumet, eftersom att det är hos henne som vi hade tänkt ha utställningen.

Vi hann även skapa en blogg till Stephanie som hittas HÄR. Sedan såg vi att klockan började dra ihop sig, så då satte vi ut punkter som vi ska prata om vid nästa lektionstillfälle. Hur många bilder som vi ska ha och så ska vi försöka sätta upp fler datum - deldatum, då vi ska ha bilderna färdiga osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0