Rebecca

31 mars!
Sista dagen på mars idag då!! Imorgon är det April! Vår, värme, sol välkommen!! Mars har väl varit lite sisådär med just det tyvärr. Men nu hoppas jag iaf på att april ska komma med lite bättre väder!

Vad har hänt idag då, efter mitt förra inlägg? Hmm.. på lunchrasten filmade vi till vår film, på engelskan höll vi på med grammatik och på matten räknade vi såklart matte. Slutade precis så att jag hann med bussen som gick 16.01 (visserligen var den lite sen, men det var ju bara bra - kom till bussen fem över), sen hem till mamma, ut med hunden, äta och vänta på att pappa skulle hämta mig där. Hem, fixa lite med datorn, äta, sen lite till dator och tv. Snackat med älsk, Dennis, Viktor, Rasmus och även Adam som adda mig idag. Intressant då :P
Även hållt på att klippa i filmen, gick bra, fortsätta med redigeringen imorgon! Då får vi se hur den blir, den ska ju vara klar då :O

Åhhhh, längtar till lovet!! Till älskling <3<3 Kanske blir någon fest? Får se :) Eventuellt Danmark innan, eller något. We'll see..

Aja, snart lägga mig. En sista fråga: Någon som har något tips på bra finnmedel??? :P Starkt behov av det känner jag. Hatar mitt ansikte...

Godnatt, kramar Rebecca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress