Rebecca

Dålig update - igen (Bröllop & Kalas)
Förlåt för att jag inte skrivit på jätte länge! Som ni vet så var det bröllop igår, det var jätte fint. Och kul "efterfest" också. Massa fina, underbara Göingar var där, hemland <3. Sen fanns där även några danskar och upplänningar också. Trevligt att träffa dem också. Några jobbarkompisar och andra kompisar till familjen :)
Massor av fina tal - fanns med både nya och gamla saker, bugg med Henrik, Kobojsarna (på grund av mig, tråkigt med bara massor av haselåtar!), kamera/fotograf-snack med Lasse. Avslutningstalet av mamma och Johan var jätte fint, mamma nämde både Niklas och Patrik och att de var med oss.
"Jag vet att både Niklas och Patrik är med oss ikväll... Ni som vet vad jag pratar om, det är er jag pratar till."

Vid 01-tiden, skulle mamma och Johan åka till något ställe bara Johan visste om och sen skulle de åka till Grekland (idag), när de åkt ringde jag till pappa och han kom och hämtade mig, syster, Oskar, Petter och Lovisa.

Idag var det kalas för min syster som fyller 11 om några dagar. Det var såklart vi, Karina och Louise, farmor och farfar, Maggan, Kjell, Alex och Victor. Varit ute i stort sett hela dagen, satt ute i trädgården och åt mat och efterrätt. Låg och solade, och studsmatta. Syster fick såklart presenter och jag fick lite pengar av farmor och farfar.
Nu på kvällen har jag försökt skriva lite på uppsatsen, men jag har inte kommit på så mycket tyvärr. Ska fortsätta snart igen.

Bröllops-bilder kommer eventuellt senare.
Ha en fin söndagskväll,
Kramar Rebecca.
AMANDA FALK

Vad roligt med bröllop, så himla kul att bara titta på alla som klätt upp sig :D



Sv: Ja, vi får hoppas det!

Hoppas du får en fortsatt toppen kväll!

AMILIA K

Hej snygging! Vad har du gjort idag? Nått kul? PUSS! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress