Rebecca

Skolfoto
Då hade man tagit skolfoto då alltså. Kändes verkligen inte som att det enskilda blev bra, men vi får väl se... Gruppfotot kändes däremot bättre, fick stå (!!) typ andra gången i mitt liv, och då har man ändå varit med på 11, eller ja, 12 nu! Men, ja, som sagt, vi får väl se hur det blev. Blir aldrig nöjd med foton på mig, ännu mindre när det är någon annan som tar det.

Börjar om 25 minuter, då Samhällskunskap, sedan slutar vi vid 15.25. Då blir det nog in till stan och hämta ut tågbiljetten, sedan hem till mamma och packa packa packa, tills pappa kommer och hämtar mig. Får hoppas att jag hinner bli klar eftersom vi slutar sent imorgon, och sedan vet jag inte vad som händer på fredag eftersom vi ska ha idrottsdag - fotbollsturnering.
Aja, det löser sig, ska inte tråka ut er med det!
Kram ♥
Josie

Aha, vad roligt. Berätta gärna när den är uppe igen och vart man hittar den, om man kan värva folk så får du gärna värva mig, roligt att testa nya sidor ju. :)

Josie

Jo, precis, det är nog bättre att du skriver värvningslänken när den är uppe igen. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress