Rebecca

Hej, klockan har precis slagit åtta och j...

Hej, klockan har precis slagit åtta och jag sitter på ett tåg till nässjö. Där ska jag byta till ett tåg som tar mig till falköping, byte igen, sista anhalt Stenstorp. Är framme vid 22.51 och då ska vi till Erik, skulle jag tro. Jesper är där nu i alla fall. Jag har alltså ändrat helgens planer, skulle ju egentligen träffa en kompis och kolla film idag. Men jag saknar Jesper för mycket.. Inte träffats på en månad ju. Spontan-resor gillas! Hoppas att ni alla får en jätte härlig kväll och helg, hörs när vi hörs, kram.

bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

Felicia - livsstil & mode

sv; Det verkar lite krångligt om jag får säga så. Att skicka fram och tillbaka menar jag. Har svårt att tro att den inte skulle passa eftersom det är en ledig/lös modell och du ser inte så stor ut. Tänker bara på vilket som skulle vara lättast.

Rasmus

Nice med så spontan resa, :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress