Rebecca

Hej allesammans. Det är onsdag och jag, Je...

foto0202 (MMS)

Hej allesammans. Det är onsdag och jag, Jesper och min familj (hos mamma då) är i Landskrona. Vi har precis varit och badat och nu sitter vi på Pumphuset och fikar lite. Kaffe och sorbet. Efter fikat blir det en liten runda vid havet tror jag och sedan ska vi köra upp till Jesper. Nej, nu ska jag ägna mig åt min familj, fikat och den fina utsikten. Kram på er!

Ana - vinn mineralögonskuggor

Hejsan! :)



Ta chansen och vinn valfria mineralögonskuggor från e.l.f cosmetics. Jag drar en vinnare 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

elin

besök gärna min blogg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress