Rebecca

spionprogram
Jesper frågade mig om jag hade några "keyloggings" (eller något sånt) på min dator, hans wow-konto klöddar nämligen och det är bara jag, han och Jonsson som har hans inloggningsinformation. Nu efter att han frågade det satte jag igång med en genomsökning av datorn. Först avbröts skiten bara, utan att ha sökt igenom något alls, datorn började lagga och massa sånt. Som vanligt. Så sedan startade jag om datorn och körde igång en ny genomsökning. Vid ungefär 20.000 genomsökta filer kom det upp att det finns 2 spionprogram på datorn. Fasen alltså! Nu har det snart passerat 41.000 och det har inte kommit upp något mer. Tur det i alla fall, hoppas att det förblir så! Undra i vilka filer de där spionprogrammen ligger...

Vafasen finns virus och sånt skit för?! Helt idiotiskt, tillför inte någon någonting!
AMANDA FALK

Sv: hehe ojdå det var en lång kommentar! förstår vad du menar, men du kan ju samtidigt inte kräva att få åka med? det är ju inte din pojkväns familjs fel att du inte fått resa mycket. Du och din pojkvän kan ju göra resor tillsammans, men med hans familj och några andra är väl inte kanske planerat att du ska vara med? Inte vet jag.. men hur som helst, så var glad att du fått följa med någon gång iallafall :) verkar som du nästan rest mer med dem än med din egna familj..



Ha en fortsatt fin kväll, god natt sen!

AMANDA FALK

okej, då förstår jag hur du menar. samma för mig och några av mina vänner, bjuder med dem på allt man kan tänka sig men deras familj bjuder inte tillbaka, menmen, man är olika!



diskutera istälelt med din pojkvän om att du verkligen vill resa med honom. Perfekt sätt att komma varandra närma, lära känna varandra ännu bättre, skapa minnen osv ;-)



Sov så gott!

Malin

Det ar darfor det ar bra med mac-datorer, de kan inte fa virus.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress