Rebecca

stressed out
Börjar bli lite stressad. Jag har lite att fixa innan jag åker på torsdagskväll. Hämta min stora väska hos mamma, packa, hinna lämna mammas födelsedagspresent (hon fyllde år igår) och så ska helst klänningen till nyår hinna komma också. Annars vet jag inte vad jag gör. Som tur är så "slapp" jag åka iväg och köpa resten av skidutrustningen som jag inte har, Jespers familj lånar ut det jag behöver, så kan jag köpa grejorna på rea istället :)

Det som gör mig mest stressad är det jag inte kan påverka - klänningen till nyår!

Nu ska jag duscha och klä på mig (nej, jag har inte gjort det än) och sedan ska jag börja plocka fram alla kläder som jag behöver till veckan hos Jesper. Kanske skulle man köra igång en maskin tvätt också... Kram på er!
juuliakorecic

BLOPPIS på bloggen, billigt och bra!

Om du vill får du gärna checka läget.

Annars får du ha det bra sötnos, KRAM!

anniepiie

Håller tummarna för att den kom i tid! ;) SV: Låter ju himla trevligt, med mig är det bara bra! :) Köpte mig ett par skor idag som jag älskar!! Bild på dom kommer upp imon! :) ha en finfin kväll nu. kram

Madelene

Hej !

Var med & tävla om ett halsband inne hos mig.

Klicka bara på länken här;

http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/2012-tavling.html#comment

KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress