Rebecca

då bär det av igen!
Livet leker, efter tre dagar hemma så ska jag iväg igen! Min lördag och söndag kommer spenderas uppe hos mina kusiner, först hemma hos dem och sedan i deras stuga. Men på måndag bär det utomlands igen! Tidigt på morgonen kör hela bunten (jag, pappa, syster, faster, farbror och två av mina kusiner) ner till Trelleborg där vi ska ta en färja till Sassnitz. Från Sassnitz sen kör vi ytterligare någon timme tills dess att vi är i Berlin. Det ska bli riktigt kul, har länge velat åka dit! :D

Bloggen får lida lite, men så länge så får ni se några bilder från Medelhavs-resan. Kanske uppdaterar jag lite när jag är iväg, kanske inte. Kram!

Fler bilder? Kolla då HÄR och HÄR :)
Sanna B

Vilka härliga bilder du har tagit på din semester! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress