Rebecca

Skövde-körning för första gången
Hejsan! Jag sitter uppe hos Jesper, kom hit igårkväll och stannar här i lite över en vecka. Åkte upp redan igår eftersom att jag har haft en körtid inbokad till idag vid tio ungefär. Första gången jag körde i Skövde, men det gick bra ändå, även om jag var nervös i början. Läraren var trevlig och även han tyckte att det gick bra för mig idag, hoppas att det håller i sig till uppkörningen nu, annars vet jag inte vad jag tar mig till!

Eftersom att Jesper jobbar har jag rätt lite att göra för tillfället. Ser ut som att det kommer dröja ytterligare 1.5 timme innan han är hemma igen. Tills dess hade jag tänkt ligga och läsa i min bok som jag var och lånade på biblioteket hemma i Genarp i måndags. Del två av Hungerspelen-serien, Fatta Eld. Läste ettan innan sommaren och nu äntligen fick jag möjlighet att låna både tvåan och trean tills i mitten/slutet på november... :)
Twins

ha en bra kväll =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress