Rebecca

sista juli
Hej på er! Tisdag idag, ännu en dag på WFY. Idag gör jag mig redo för en intervju. Klockan 12 ska jag vara i Malmö. Får se hur det går :) Jag får se vad som händer efter intervjun, om jag kommer hit igen, om det är lönt. Jag ska ju helst även äta något!
 
På tal om inget. Igår var det sista svarsdag angående skola till hösten. Jag har kommit in som reserv på allt, med olika bra reservplatser. Allt mellan 4 och 1477. Jag får se hur det går helt enkelt. Svarade ja till alla sju platserna, även om det egentligen är 2-3 utbildningar som jag helst vill. Bara för att ha lite fler alternativ och större chans. På den jag vill allra helst (tror jag) ligger jag på plats 176 och den som jag vill näst helst ligger jag på plats 22. Så man får se, ingenting är omöjligt. Utbildningen där jag ligger som 1477:e reserv vill jag också jäkligt mycket, men det känns så lånt borta.. men man får se, som sagt. Eftersom att jag inte har riktigt koll på vad jag vill så valde jag att svara JA på allt.
 
Just nu hade det varit riktigt skönt att bara lägga sig ner och sova, men det är kanske inte så lägligt. Istället ska jag sätta mig och förbereda inför den stundande intervjun. Kram!
 
Förresten, vad hade tyckts om en ny design? Funderar lite på att ta en av de förinställda designerna som finns här på blogg.se, så länge i alla fall. Det tråkiga är att den då inte blir lika personlig, men man kan ju visserligen alltid ändra på bilden i headern...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress