Rebecca

the latest
Hej på er! Längesen nu... Mina dagar har varit lugna, i måndags var jag på jobbintervju i Malmö. Får se vad det blir av det, de verkade positiva men eftersom att lönen är ENBART provision känns det lite sådär. Får väl ta och konsultera med någon.

Efter i måndags har det inte hänt mycket alls. Sprang en runda igår, en 2.75a med en jäkla höjning blev en 3.38a med några (inte lika "bitska") höjningar. 21 minuter sedan var jag hemma igen, gjorde hallonsmoothie med linfrö och ägg, och sedan låg jag i soffan hela dagen. Idag har det enbart varit soffliggande, plus lite tvätt och disk-fix. Nu ska jag kolla lite How I Met Your Mother och sedan teori. Håller tummarna för att mina internettester funkar denna gången, testade för några dagar sedan och då ville det inte ladda när jag tryckte på Starta...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress