Rebecca

Det här med att fylla år ...
Som tidigare skrivet fyller jag år om inte så lång tid nu. 23 dagar om man ska vara exakt. Jag står nu inför det svåra - vad ska jag önska mig?!? Jag tycker att jag har det mesta som behövs till lägenheten nu. Det som eventuellt saknas är en bakmaskin/köksassistent, dock så finns det ingen plats att ställa den på som det är nu. Med andra ord är det ingen idé att önska sig det...
 
Några få saker har jag kommit på, men det hade varit bra om jag kom på fler saker!
 
- Massage/spa-presentkort
- Presentkort på exempelvis Åhléns, Cervera, IKEA, Hemtex (dock är det inget som jag vet att jag behöver från dessa ställena)
- Pengar (främst till resan)
- Ny telefon
- Resa (önsketänkande)
- Orangea dusch- samt hand-handdukar från mogihome
 
Visst, det är en hel del saker ändå. Men hur kul är det att få handdukar från allihop, eller endast presentkort... En resa vet jag ju egentligen är till att ta i och en telefon är inte precis något som alla kan ge. Mer valmöjligheter helt enkelt! Kanske ska jag sätta upp glasen som jag fick av farmor och farfar förra året på önskelistan? Jag har ju bara 4 av dem!
 
Sedan borde jag även prata med pappa om när vi ska ha kalas för mig hos honom... :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress