Rebecca

VARNING! ...för ännu ett skolinlägg...
Usch säger jag bara. Denna veckan har vi hemtenta och jag har så svårt för att komma igång! Vi ska skriva om vad kommunikation är, kommunikationens betydelse, informationsteknologins/informationssystemens betydelse för kommunikationen samt vilka hinder och möjligheter detta ger. Vi ska även beröra genus, makt och kultur samt hur detta påverkar kommunikationen.
 
Arbetet är inte så jätte stort, 1300-2000 ord, så när jag väl kommer igång är det förhoppningsvis inte så svårt. Men det svåra är ju att komma dit känner jag, att komma dit och veta vad man ska skriva... Hittills har jag tittat på gamla uppgifter som vi har gjort i denna kursen, det hjälper nog. Jag har i alla fall fått ihop 100 ord angående vad kommunikation är...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress