Rebecca

Häftigt!
Jag fick igår vara med om en sjukt häftig grej! Jag fick vara med vid en operation. Jag är ju på praktik nu, på sjukhus, och då fanns det möjlighet att vara med och titta. Jag har ju inte så mycket att jämföra med, men jag tror inte att operationen var så himla stor. De skulle operera bort en lymfkörtel i halsen, vilket tog ungefär en timme. Knappt. Men att stå där och fokusera på en grej var väldigt uttröttande. Efteråt kände jag mig helt seg i hela huvudet. Men det var väldigt kul och intressant, så om det finns möjlighet till att vara med på fler operationer ska jag helt klart ta den! :)
 
 
anniepiie

oj så spännande! Kul när man får ut något av praktiken och får vara med när det händer! :D SV: jaa, det skulle man väll göra, verkar kul! :) Vad har du för dig i helgen nu, har du bra väder hos dig? :) Här är det kanon!! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress