Rebecca

31/
Långsam dag som har ägnats åt lite uppsats-fix, TV-koll och klädspaning på nätet. Jag har klickat hem en jacka som förhoppningsvis är tillräckligt varm för att ha på vintern och sen har jag tittat på lite andra kläder. Inte för att jag behöver kläder, absolut inte, men jag såg en annons på facebook på en supersöt klänning - och så var man igång. Självklart har de även fri frakt om man handlar över 500 och då känner man ju att man vill komma upp i det, istället för att betala 90 kronor i frakt...
 
Om en liten stund ska Jesper och jag åka till badhuset och dyka. Vi ska träna på att simma baklänges och krandrilla. Två saker som kan vara rätt bra att kunna.
 
Kram!
 
Såhär snygg är man efter att ha blivit enstjärning dykare under ett 45 minuters dyk!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress