Rebecca

Bilder från New York del två.
Några få bilder på och från Brooklyn Bridge.
 
Gatuakrobaterna som tvingade upp mig på "scen".
 
Stannade för att äta på en italiensk restaurang i Little Italy.
 
En snabb sväng på Wall Street.
 
Middag på Ellen's Stardust Diner.
Jag tog egentligen bilder innefrån restaurangen också
men de ligger väl säkert i telefonen eller något..
 
Rockefeller Center.
 
Apple-affären.
 
Underbara Central Park, här kan man säkert spendera flera timmar och bara strosa runt!
 
Interpid Sea, Air and Space museum.
Här fick vi gå in i en gammal u-båt som användes under andra världskriget (tror jag att det var?).
Jag har egentligen fler bilder härifrån också, men de ligger också i telefonen...
 
Shopping!
Mycket Victoria's Secret och Pink. Lite kläder från Forever 21.
Tjocktröja från Hard Rock och Thomas Sabo-armband och berlock (gul taxi).
Bengtaria

Härliga bilder:) Saknar central park!!

Svar: Tack! :) Ja, Central Park var helt underbart. Jag hade velat åka dit på våren eller något också, när det börjar bli lite varmare och mer grönska!
Rebecca

anniepiie

Jag har kollat på alla bilderna och blir sugen på och åka dit. :D Fina kort ni har tagit!! SV: hahah va roligt att alla kunde dela på en portion mat. ;) Är det dyrt annars?? Känns ju som att London är dyrare. :P Från det ena till det andra, vad har du haft för dig i helgen?? :D Kram

anniepiie

Så typiskt USA med sugrör i "glasen" :D Ser trevligt ut!! SV: Har du sett Greyfilmen än?? Jag var på den igår. hihi Tyckte den var helt ok, måste se andra filmen också nu känner jag, har ej läst resten av böckerna så vet ej vad som komma skall. :P Låter trevligt med mello och äta räkor. Jag gillar skaldjur också :) Vad har du haft för dig i helgen?? Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress