Rebecca

Hej!
Nu var det längesen. Dagarna går i ett. Praktik, praktik och lite mer praktik. I helgen och idag har jag varit lite ledig - då har dagarna fyllts av annat. Tittade på fotboll och var på dykarmässa i lördags. Igår var jag i Alingsås och träffade en i klassen och diskuterade C-uppsatsen som vi ska skriva nästa termin. På kvällen träffade jag delar av Jespers släkt, vi var och spelade bowling och sedan åt vi på O'learys.
 
Idag har jag fortsatt att titta lite på C-uppsatsen. Jag har även tittat lite på sommarjobbsansökning (tittat igenom CV och personligt brev) och nu ska jag äta. Ikväll står dykning på schemat. Jag och Jesper har ju börjat på dykarkurs! Men innan dess ska jag även försöka börja på min sista VFU-uppgift om dokumentation.
anniepiie

Låter som du har fullt upp, precis som jag! ;) Trevligt med bowling och mat!! :D så spännande med dykning! Vart vill du sommarjobba?? Hoppas at du får det som du vill ha! :) Jag umgås med familj och vänner när jag är ledig. Lite shopping då och då är aldrig fel heller... Köpte en fin väska idag som jag kanske visar upp i bloggen nån dag.. Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress