Rebecca

Jo, du är god :)
Godkväll allesammans! Klockan börjar närma sig tolv, men inte bara det, hon börjar även närma sig en helt ny månad! September, åh, snart är hösten här. Eller, ja, många gånger känns det som att den redan har kommit. Jag längtar faktiskt lite, jag tycker att det kan vara ganska mysigt med hösten och alla dess färger! Men, visst, jag tycker om när det är sommar och varmt också.

Nu ikväll har jag inte gjort mycket, som vanligt, det blev inte så mycket vilande för mitt huvud dock. Jag har mest suttit vid datorn, förutom när jag tog en paus och åt, diskade och snackade. Sedan blev det datorn igen, på den gjorde jag inget vettigt, men men. Nu har jag precis ätit lite kvällsfika i form av te och knäckebröd och alldeles strax ska jag upp på rummet. Kanske läser lite innan jag lägger mig, boken var riktigt bra tyckte jag - än så länge i alla fall.

Innan jag avslutar det här vill jag bara säga att jag saknar min älskling såååå himla mycket! Blev helt glad när jag fick de två senaste sms:en från honom. Åh, vad jag älskar dig Jesper!

Bild från midsommaren 2009 hos Elise!

AMANDA FALK

Sv: Kul att du tycker jag ser ut som en säker person som trivs med mig själv, det är så jag vill framstå (fast inte på ett dåigt sätt om du fattar). Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress