Rebecca

september
Och hösten kom. Med full fart. Från igår kväll har regnet bara öst ner. Regn och blåst. Men det kan ju faktiskt vara rätt mysigt.
 
 
Idag skulle jag egentligen ha ägnat mig åt uppsatsen, men jag behöver ha svar från min handledare innan jag kan gå vidare. Jag ska skicka iväg informationsblad och samtyckesblad till en skola i Sydafrika så att jag förhoppningsvis fortfarande kan göra min tänkta studie - även nu när jag inte åker ner. Innan jag skickar det ska jag bara få ett godkännande från min handledare, vilket jag inte fått än. Därav att jag inte kommer någonstans. Imorgon ska vi i alla fall träffas och gå igenom allt. Vad exakt vet jag inte, det är ju första gången som vi träffas. Jag vet inte alls hur det fungerar, vad hon förväntar sig av mig och sådär. Idag har jag istället tvättat och... inte gjort så mycket mer. En heldag framför TVn, tittat runt på internet, fixat en video från gårdagens träningsdyk i badhuset och nu lyssnar jag även på lite musik.
anniepiie

Åhh vilken härlig mysdag det låter som! :D När det regnar är det så härligt att få vara hemma och bara vara. :) SV: Jag tycker poolen är läskig, men såklart cool! Härligt att din sommar har varit bra, jag har också jobbat massor. Men det har varit kul! :) Hur går det annars, har du lagt ut något på tradera/blocket? ;) Hoppas att du har en bra kväll. Kramar

Dixi Wonderland

Regniga höstdagar kan vara mysiga men man vill ju ha sol också! Får hoppas att det blir bättre väder längre fram :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress